niedziela, 31 stycznia 2016

WYZWANIE 1 – MROZEM MALOWANE - Paperconcept

Tym razem przedstawiam kartkę, którą wykonałam na moje pierwsze "wyzwanie" ogłoszone na blogu sklepu Paperconcept. 
Z mrozem kojarzą mi się przede wszystkim śnieżynki i dlatego są one głównym elementem kartki. Aby sprawiały wrażenie bardziej mroźnych pokryłam je warstwą srebrnego pudru do embossingu. Ten sam zabieg zastosowałam na ozdobnej ramce wokół kartki. Wszystkie śnieżynki są zawieszone na cienkiej wstążeczce, a miejsca pozostałe po ich wycięciu są podklejone kalką.








Do wykonania kartki użyłam następujących rzeczy kupionych w sklepie Paperconcept:

10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, mroźna interpretacja naszego wyzwania! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i pomysłowo wykonana kartka. Szkoda, ze zdjęcia są małego formatu, bo praca zasługuje na wyeksponowanie - warto pomyśleć o zmianie układu bloga na korzyść większych zdjęć. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń