niedziela, 28 lutego 2016

Album na zdjęcia

Tym razem prezentuję rzecz przy której jak do tej pory najbardziej się napracowałam- album na zdjęcia. Nie jest to typowa książeczka scrapbookingowa - ozdobna jest tylko okładka. Do jej dekoracji użyłam papierów ozdobnych, wykrojników, wstążek, dziurkacza brzegowego, cyrkonii i pomalowanych na różowo tekturek.
W środku chciałam, żeby były tylko zdjęcia, bez napisów, tagów i innych rzeczy typowych dla tego rodzaju albumów. Jedyną ozdobą strony jest tło-nie miałam specjalnych kolorowych papierów, dlatego użyłam kartek papieru wizytówkowego, które wytłoczyłam i przykleiłam obok siebie na tekturze. Dodatkowo boki wszystkich stron okleiłam satynową wstążką.












Ponieważ album ma bardzo osobisty charakter, zgłaszam go na Wyzwanie 8 intymnie zamieszczone na stornie Papelii




10 komentarzy:

  1. uroczy i bardzo elegancki album

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze się napracowałaś, ale chyba warto było! Efekt piękny :) Dziękujemy za udział w wyzwaniach nie-kartkowych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny albumik, cudna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, Na pewno będzie pamiątką na długie lata.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super albumik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :)
    Dziękujemy z udział w Wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń